Saturday 24 September 2011

jom update blog!!

wah, baru ada masa nak jenguk blog. busy setiap masa. siang dgn class, riadah. setiap malam pulak ada perjumpaan. peh, dyorang yang AJK2 ni xde keje lain ke selain buat perjumpaan. hik3. xpela, dah lama jugak aku tak busykan diri. lagipon apa yg dyorang buat untk kebaikan kitaorang jugak. gituuu...


ok, so far. best giler duduk sini. even banyak jugak bunyi-bunyi yang cakap sini xbest, cerok, hutan. heyya, suasana macam ni la yg mmmg sesuai untuk student. walaupun ceruk, semua kemudahan ada. apa yang xada? i live my life full of joyment hre. alhamdulillah.  sepanjang 3 minggu dekat sini, baru sekali aku balik rumah tok kat alor janggus.


for study plak, so far aku okey lagi. just rasa jugak pertukaran suasana dengan pembelajaran yg mmg aku lgsg xexpect nak belajar dulu. tapi aku taw, nama pon belajar. so kena slow2 la mula2 ni. insyaallah will be okey.




minggu orientasi 7-10hb september




dengan shida- meant to be adik kawan abang. konvoi dengan family die pagi pendaftaran




malam expresiasi
aku-shida-zira-aidah (my romate)

sneek peek into my room or we do call here DPP( dewan penginapan pelajar)- DPP MISC


my keys




ohoi  jerawat!!  -________-"



board meja study
















masih di meja study



nak aim metrix card, tapi macam hapa je gmbr ni



dari pandangan tingkap dalam bilik. macam ada motif je tingkap mengadap court. nak suruh aku turun buat riadah kan. betul x? hum? .........oo okey.







p/s: org kata zaman belajar la masa untuk kita rasa semua benda. hepy. zaman paling seronok dalam hidp. tak rasa tertekan. just tumpu study. sebab nanti bila da habis, dah grad, semua rasa-rasa tu dah tak sama. masa tu macam-macam kena fikir. aku dah alami and rasa semua benda tu lepas habis dip dulu. so i am gonna use my time wisely and i am gonna cherish all of that great moment with smile some day. and for sure dat time will come. it will come.
 gudluk utk semua kengkawan yg dapat smbung study. all the best.







2 ulasan:

Iltizam Jamhor said...

bagus laa kau happy kt situ..
pelan pelan kayuh..
InsyaAllah nnti okay..
heeee~

nabila faryzza said...

yeah! gudluck to you too sebab dapat sambung study.
betul la, ada jgak org ckp, zaman belajar ni la zaman yg akan dirindu masa dh kerja nanti. so, jgn sia siakan zaman belajar kte. hee :)

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn