Tuesday 13 December 2011

dah nak kawen!!! =p

ohhh dah nak exam..tapi skung masih bz dengan assmnt, prsntation..cuak jugak xsempat nak stdy sebab sem ni xde study week. tak sabar nak habiskan semua ni. bosan jugak dok ulang rutin yang sama. xde life. bhahahha..mengade.


dalam masa aku memang yang sama tak sabar nak mem'busy'kan diri dengan preparations kakak yang bakal melangsungkan perkahwinan dengan buah hati dye. wahhh...terujaaaaa ni. xpenah lagi dalam famili aku ade yang kahwin. ni yang pertama. abang xde tanda-tanda nak kawen, so dye tak de hal nak bagi akak naik pelamin dulu. hik3...




oh ni bukan pic kakak. google search je.



seyesly, aku nak tahu dan nak ada dalam semua proses. kalau boleh, tak nak ketinggalan apa-apa pon. masa rombongan Abang Khairi datang kat rumah 2 minggu lepas, aku tak de. kat Uum. yang ada just mama dengan sepupu-sepupu. terkilan jugak sebab aku xde. nak jugak 'rasa' dan amik tahu apa yang dibincangkan. keh3..lagi satu, minggu lepas famili belah keluarga abah buat meeting untuk planning wed kakak ni. dengarnya semua turun padang. again. aku xde. macamana nak ade, aku banyak keje kena siapkan. aku kena utamakan apa yang penting. pelajaran. lagipun tu sekadar meeting untuk pembahagian keje dengan pakat kampung. aku tahu kemudian pun xpe. tapi, terkilan jugakla sikit. hik3...



baju aku dengarnya dah hantar tempah. wahhh tak sabar nak bepesen hari tu. majlis utama belah keluarga buat kat kedah. dalam bulan Feb Insyaallah. kenduri kat Kl area bulan Mac. lewat sebulan. plannya nak buat masa aku tengah cuti semester tapi dewan xde kosong masa tu. bulan Mac aku da ade dekat Uum, start semester baru. aku kena curik masa untuk turun Kl kejab. xpe xkisah. huhu..semangat giler aku ni. tapi kengkawan banyak yang xbole nak join, nak-nak yang jauh. sebab kebanyakannya dah start sem macam aku. erm...t kenduri aku la korang datang ehh, jangan xdatang. sebarang alasan tidak akan diterima..bhahhahaha...








 ( suka tengok blog ni. kalau tengok sah keinginan nak kawen tu melimpah ruah )






so bolehla kesempatan ni nak wish kat kakak  







::selamat menghabiskan sisa-sisa bujang. perangai jangan nak budak-budak lagi. selamat menempuh life, environment, people, feeling, perception yang serba baru. hepy in ur wed life::








wahh cepatnya masa. dye dah nak kawen da. macam tak percaya jer. huhu






1 ulasan:

tyhah91 said...

x sabar nak tunggu akak plak naek pelamin..hee~

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn