Wednesday 7 March 2012

apa ponnnn tak boleeeee

dah masuk semester dua..rutin bertukar. kelas banyak bukan dalam fakulti. jauh. rushing. pack. full sampai petang. solat pun tunggang-langgang. mana sempat buat, tak sempat tinggal. petang pulak ada keje nak buat. gatal nak masuk jadi AJK bola sepak. hadapla semua caci maki budak-budak lelaki yang out spokennya nauzubillah. nama je budak universiti. uh, stress jugakla, nasib baik kengkawan semua ada untuk penguat semangat. dugaan namanya. masalah pulak makin banyak muncul sejak join jadi AJK ni. sabar jela banyak-banyak. tak sah kalau hidup tak ada masalah.aku banyak skip kelas sebab nak balik kl, uruskan dan tengok kakak kawen. tu aku tak rasa beban, sebab tu tanggungjawab aku untuk dye, tapi aku rasa ralat jugak ponteng kelas kira-kira. akaun pulak tu. malam kenduri tu jugak aku gerak balik kl. sampai kol 6 pagi. aku bukanlah jenis senang tidur kalau naik kete atau bus. sampai asrama,tido kejab, pas2 bangun gi kelas pukul 11, presentation BI. alhamdulillah, puas hati walaupun last minute prepare. petang tu kelas akuan, aku dah xlarat nak hadap, aku balik tidur, petang turun padang. T__________T

sejak masuk semester ni, aku rasa makin busy dan automatically aku rasa dah tak leh catch up sangat pembelajaran dalam kelas. penat+panas yang aku dapat sementara perjalanan ke kelas, sampai kelas pedepek cari tempat duduk, fokus aku tok belajar dah tak de sampai 70% pon. xfokus. rasa serabut lagi adalah. ya allah, aku rasa aku teruk sangat sem ni. rasa nak drop 1 subject, tapi konsep dye sama je kalau sem2 depan aku nak kena hadap benda yang sama. busy yang sama. penat yang sama. aishhhhh....





2.00 am prepare speech presentation BI sebelum bertolak balik kl



ermmm...apa yang perlu ada. usaha + tawakal jela ni.

0 ulasan:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn