Sunday 21 October 2012

tarikh-tarikh penting


jadual exam dah kua. wah giler jugak tengok jadual tuh. 7 subject sem ni beb. harap-harap lulus semua. yer, aku nak title DEAN tu balik!!!!  uhhhh, kena berusaha dari sekarang. insyaallah!





kejab je aku rase hidup berubah. lepas kakak kawen bulan 3 hari tu and now she is happily pregnant. dah bagitau aku baby mula gerak-gerak dalam perot dye. pehhh, dahla pregnant tu aku paling nak rasa sekali dalam hidup. tak sabar kots. eh, terlebih sudaaa...hehee. tapi itulah, kejab je rasa. sekarang abang pulak nak melangkah ke alam baru itu. 29 dec, insyaallah. abang akan bertunang with a girl from taiping perak. simply sweet and pretty sister. really love to see her coz i can see and feel her charm. macamana abang tak terpikat, kennn....hehehe. hope you will happy and be a great husband. wah, sekarang tinggal aku jela yang single dalam itu family. lalalalalalala~



  wearing pink- in the middle- in front is my only brother



kalau orang tanye bila pulak aku nak kawen  *which is da ada yang tanya pon* my answer is eh, habiskan study dulu. tapi dalam hati ada lagi sambungannya, lepas habis study, nak keje elok-elok, setidak-tidak dapat kumpul duit dan bagi puas hidup bujang, beli kereta sebijik, bawak mama pegi melancong all over malaysia *setidak-tidaknya* dan macam-macam lagi la. kalau count the period of time mase tuh sah-sah aku dah terlajak usia nak kawen. isk rasa macam mase tu jerla saat yang aku ade for enjoying my life. lepas kawen, tak tahu lagi nasib diri macamana. takut jugak rasa bila pikir-pikir balik. kawen ibarat memperjuangkan nasib samaada baik atau ke keadaan yang sebaliknya. mashaallah. mintak dijauhkan dengan segala kemungkinan yang buruk-buruk. aminnnn.... sape yang tak nak hidup bahagia, kan?



but, hell dude...who cares all of that right now. nak hambik ijazah dulu, baiki diri, jadi yang terbaik untuk diri sendiri then baru boleh fikir bab-bab jodoh semua ni.. ye dak?   

all the best for me!!! ngeeee~

0 ulasan:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn