Monday 9 May 2011

30 april punye event..ala belum basi kan?


 TATU at Stadium Merdeka

So dengan penuh semangat nak tengok abang-abang polis..ehem2..err TUDM *uihhh salah PDRM buat persembahan, ajaklah famli g tengok….punyela lamaaa gilerrrrrr xtengok,sampai da xhingat bile lastnye..mama cakap selalu bawa masa kecik2 dulu T_-    ..emm cukup lama sampai jalan nak g stadium merdeka pun aku xtaw..adehh, pulak tu leh compius sorang2 bile nampak signboard stadium merdeka dengan stadium Negara tu asing-asing…oh lain-lain ruperrnye…sumpah xtaw…wakakaka


Orang masa sampai tu xadalah ramai sangat,maybe xramai yang tahu..aku tahu pun sebab ade sms  aku terima 3hari sebelum tu, kalau x sure aku pun xtaw..aku bukan pembaca paper yang tegar..ayat pe ni..ok,hepy glerr dapat pi stadium okeh!!







Dah la penat taip kalau laptp keyboard rosak, malas update pun melampau-lampau..but have to, tuk kenangan..malam tu memang enjoy!
Hujan..tengok bawah payung…cweet, nasib baik xlebat










Tabik spring tuk PDRM!! X'peceli skuad wanita dalam acara berkuda dan motor. Performance paling supporting~kawad patung..giler kagum, masa raptai mesti gelak-gelak pecah perut punye.



Akak kebetulan balik sempena 1 mei.



1 ulasan:

Doktor Love said...

acik ada belog xgitaw pon

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn