Sunday 28 August 2011

      

     sedar tak sedar da genap seminggu kat kedah. berjalan sakan dan tidor umah pakcik sepupu sepapat sakan-sakan. awal kan balik raya? macam biasa tiap tahun kalu pasang langsir memang muka aku je kat rumah, then bila balik kampung awal, tugas aku pulak memasang langsir untuk rumah tok. ape guna tinggi kan? 
  

      haila, masih xdapat nak transfer gambar. padahal masih aktif mengambil gambar. kecewa tauk.


       kedah almost every day hujan. tempat lain? aku rase da ade certain2 tempat yang maybe dah bah. ya allah, ni dugaan dekat-dekat nak syawal kan. then, sebab perubahan cuaca ni, hari ni aku demam. kepala berat. perut pulak buat hal. da masuk 7kali aku masuk toilet. dari rumah paklang kat ayer hitam sampailah rumah tok  kubang jawi balik. ni derita dalaman tauk? skrg aku sorang2 dalam bilik, pakteh 1 famili kua shopping raya kat AS, mak n akak aku kua berbuka kat luar. aku? da dok memerut dari tadi, perlulah tak ikut. aku xlarat da. asyik tidur je dari tadi. naik kete pon baring kat belakang. oh, amatla bukan aku. dan amatlah bukan aku sakit2. selalu aku ok jer. so aku teman tok je kat rumah. xde hal.



    esok last day ramadan. mood: biasa2 ajer. da ko giler sakit-sakit macamni nak happy tak tentu hala. ni pon da rase down mengenangkan esok nak balut ketupat sakit-sakit gini. dooohhhh.....tadi pon acara mengemas rumah aku tak pat join. aku masuk bilik atas yang kosong terus tido-dgn harapan takde orang kacau-. kepala sakit giler.


    selamat hari raya. maaf zahir batin. ikhlas.-nur diana rozali-


                    abaikan gaya mereka di belakang tu. ni entry sopan.

p/s: masih degil nak wish hari raya kat fb lagi nampaknya. malam raya nanti la. tu pon kalu sempat. 
      salam lebaran!






2 ulasan:

Aleen Aiden said...

waaa alin gile teringin nak ke kedah..hu3

nway.get well soon!n slamat hari raya.. ^_*

Aleen Aiden said...

ehem!bile nak hapdet? :P

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn